Testreszabott megoldások az intralogisztikában

Újdonságok és fejlesztések az üzemi-, gyári-, raktári-, áruházi belső logisztikai folyamatokban. Őszi Országjáró Logisztikai Turné összefoglaló

A sikeres Tavaszi Logisztikai Turné folytatásaként logisztikai turnét szerveztünk újabb 3 helyszínen. Állomások: október 11. Debrecen, október 16. Szeged és október 18. Budapest.

A korábbi résztvevők - Linde Magyarország Anyagmozgatás Kft., BCS Hungary Kft., ECO-LOG-ING és a BITO Raktártechnikai Kft. - mellett újként csatlakozott a résztvevőkhöz a LogControl Kft.

A szakmai szemináriumok célja az volt, hogy az ország keleti felében is házhoz vigye az intralogisztikával összefüggő újdonságokat és szakmai találkozási pontot teremtsen a logisztikai- és cégvezetők, szakemberek számára.

Az előadások középpontjában az innováció és annak gyakorlati hasznosíthatósága állt. Fontos cél volt, hogy a különböző megoldások komplexen jussanak el a felhasználókhoz, az érdeklődők megismerjék ezeket és hatékony megoldást találjanak saját hasznukra. Az előadások bemutatták a Linde prémium anyagmozgatás eszközeit, a BCS megoldásait, a napi munkát megkönnyítő raktárirányítást és annak eszközeit. Megismerhettük a BITO hatékony és a biztonságos tárolást szolgáló innovatív raktári eszközeit, berendezéseit. A LogControl a költséghatékony beszerzési, anyaggazdálkodási és más logisztikai döntések fontosságára és informatikai megoldásában rejlő megtakarítási lehetőségekre hívta fel a figyelmet. A budapesti rendezvényen az Eco-Log-Ing előadásában a logisztikai szimulációs tervezés hátterét, módszerét és évekre kiható eredményeit mutatta be. A részletes program itt!

Rendezvényeink valamennyi helyszínen 14:30-tól kb. 18 óráig tartottak. Az előadások szünetében és a programot záró vacsora során az előadók a hallgatóság számos kérdésére adtak választ. 2 szerencsés résztvevő nagy értékű logisztikai kontrolling elemzést nyert cége számára. Távozáskor valamennyi résztvevőnk szakmai ajándékcsomagot vihetett haza.

Amit szervezőként a sikerért tettünk

  • kommunikációs terv és más marketing-kommunikációs anyagok elkészítése, informatikai háttér biztosítása
  • a konferencia résztvevőinek szervezése (hírlevelek, telefonmarketing, VIP partnerek kezelése, régi és új partnerek meghívása)
  • a helyszínek kiválasztása és előkészítése, kulcsrakész biztosítása
  • a konferenciák helyszíni lebonyolítása (regisztráció, moderálás, fotózás)
  • a helyi- és szakmai sajtó meghívása, és
  • a rendezvények utólagos technikai kiértékelése (értékelőlapok feldolgozása, stb.)

A turné eredményei

A 3 szakmai szemináriumra összesen 84 résztvevő regisztrált, összesen 61 cégtől, illetve szervezettől. Valamennyi rendezvényen élénk szakmai eszmecsere alakult ki, a résztvevők számos saját, élő probléma megoldására keresték és kapták meg a választ az előadó szakemberektől. Az írásbeli visszacsatolás lehetőségével a résztvevők több mint fele élt. Az értékelőlapokon a tartalmi, szakmai értékelésen túlmenően saját logisztikai fejlesztési céljaikról is nyilatkozhattak.

Az előadások megtekinthető anyagai:

Debrecen, 2012.10.11. 1
Debrecen, 2012.10.11. 2
Debrecen, 2012.10.11. 3
Debrecen, 2012.10.11. 4
Debrecen, 2012.10.11. 5
Debrecen, 2012.10.11. 6
Debrecen, 2012.10.11. 7
Debrecen, 2012.10.11. 8
Szeged, 2012.10.16. 1
Szeged, 2012.10.16. 2
Szeged, 2012.10.16. 3
Szeged, 2012.10.16. 4
Szeged, 2012.10.16. 5
Szeged, 2012.10.16. 6
Szeged, 2012.10.16. 7
Szeged, 2012.10.16. 8
Budapest, 2012.10.18. 1
Budapest, 2012.10.18. 2
Budapest, 2012.10.18. 3
Budapest, 2012.10.18. 4
Budapest, 2012.10.18. 5
Budapest, 2012.10.18. 6
Budapest, 2012.10.18. 7
Budapest, 2012.10.18. 8
Budapest, 2012.10.18. 9
Budapest, 2012.10.18. 10