Jó termékei, szolgáltatásai vannak? Sokat dolgozik, mégsem elég nagy a forgalma?
Ha nem csak nézni akarja, hogy beindul és felpörög a piac, akkor a legjobb, amit tehet, hogy most gyorsan hozzáfog rendbe tenni cége marketingjét.
Mielőtt bármit tenne…
Vegye sorra az esetleg régóta megoldásra váró problémáit. Gondolja végig melyik közülük a legégetőbb, mik a lehetőségeik, és milyen cégstratégia mellett döntöttek. Érdemes végig gondolnia, mit nyújthat a termékmarketing vagy szolgáltatásmarketing az Önök számára.
Számos kérdésére választ talál díjmentesen letölthető tanulmányainkban.
Szerezze meg a marketingterv nyújtotta magabiztosságot és költséghatékonyságot!
A tervezés fogja biztosítani az Ön számára, hogy legyen mérhető eredménye, és ne pazarolja el sem a pénzét sem az idejét. Van, aki azt mondja, hogy a tervek csak arra jók, hogy legyen mit nem betartani.
Lehet. Mégis a felmérések azt derítették ki, hogy akik tervet készítenek, azok eredményesebbek, és gazdagabbak is.
Ismerje meg Marketingterv tanulmányunkat!
Testreszabott marketingtervének elkészítéséhez itt kérhet segítséget.
Elég jók a személyes kapcsolatai? - rendezvények
Akarja, hogy személyes kapcsolatai megerősödjenek, és nőjön a kapcsolati tőkéje? A profi rendezvényszervezés segítségével ezt könnyedén elérheti.
A hagyományos és ma már a virtuális kiállítás, konferencia, bemutatók, roadshow-k vagy partnertalálkozók szereplőjeként számos új vevőre fog találni, és ha jól fogja használni, időről időre értékesítési csúcsokat érhet el vele.
Olvassa el rövid Eseménymarketing tanulmányunkat! Saját rendezvényéhez itt kérhet segítséget.
Jó ránézni a kommunikációs anyagaira? - szövegírás, kreatív anyagok, direktmarketing
Ha igen, akkor teljesen rendben van.
De ha úgy érzi, érdemes lenne kicsit többet törődnie cége külsejével, és bátrabban nyúlnia kreatív eszközökhöz, esetleg új szolgáltatás-, vagy termékbevezetés előtt áll, akkor gondoljon arra, hogy mennyivel könnyebben választanak ki és olvasnak el a vevők egy vonzó, tetszetős, vagy érdekes külsejű kommunikációs anyagot.
Ha ilyenek lesznek anyagaik, más szemmel néznek Önökre, és könnyen észreveszik majd, a termékbevezetés is sikeresebb lesz. Az amatőr, idejétmúlt megjelenés csak lenyomja még a jó szakmai teljesítményt is.
Az arculattervezés, az arculati elemek, a kreatív grafika, általában a kommunikációs szövegírás, egy jól megírt és illusztrált prezentáció, a direktmarketing eszközök, szórólapok, hirdetések tehát segítik cégét a versenytársak közül kitűnni.
A marketingkommunikáció, a szövegírás és –megjelenés a médiumokban, a direktmarketing anyagok közvetlenül és hathatósan Önre irányítja a figyelmet. Legyen hát egyedi, ízléses, kreatív, de mértéktartó. Meglátja, behozza az árát a termék-, és szolgáltatásmarketing. Ez drága, nem nekünk való! Aki így gondolja, maradjon csak szürke és poros, versenytársai majd kitűnnek helyette. Nem is túl sokért.
Egyedi, testreszabott arculatához itt kérjen segítséget.
Hogy áll a weblapja? - online marketing
A jó weboldal nemcsak tájékoztat, ajánl, árut vagy szolgáltatást kínál, hanem automatikusan, rendszeresen új vevőket is hoz. Ilyen az Ön weblapja?
A keresőmarketing és a többi eszköz alkalmazásával információi bárki számára elérhetővé válnak. A sikeres optimalizálás jobb helyezést, több találatot biztosít honlapjának.
Ha eddig nem ért el jó eredményeket a keresőkben, de szeretné, hogy weboldala Ön helyett dolgozzon, akkor itt kérhet segítséget.
Megismeri a vevőit? - ügyféladatbázis
Tudja minden értékesítő munkatársa, hogy a vevőik mit szeretnek, mit keresnek? Mi alapján döntenek az Ön, vagy a konkurencia terméke mellett? Miért rendelnek rendszeresen, vagy miért maradnak el? Ön szerint elég hatékonyan érik el vásárlóikat, partnereiket?
Jó ügyféladatbázis alapján könnyű elérni, hogy a reklámkampány koncentráltan adjon el, sikeres legyen a direktmarketing, az új termékbevezetés, vagy kapósak legyenek új szolgáltatásai.
Ha elege van az alkudozó rossz vevőkből, megteheti, hogy lecserélje őket jobbakra.
Kattintson és olvassa el Adatbázis marketing tanulmányunkat! Ahhoz, hogy a vevőiből a legtöbbet kihozza, itt kérjen segítséget.
Tudja pontosan, hogy hová szeretne hosszabb távon eljutni cégével? - marketingstratégia
A marketingstratégia üzleti célját és követendő útját jelöli ki a távlatokban. Sokan ezt nem tartják fontosnak, pedig, ha hosszútávra dolgozik, akkor nehezen kerülheti ki, hogy időt fordítson rá. A tudatos, jól átgondolt, írásba foglalt vállalati- és a marketingstratégia az Ön hosszú távú sikerének alapja. Csodálkozva fogja észrevenni, hogy már rövidtávon is képes versenyelőnyt teremteni Önnek, és növelni vállalkozása eredményességét.
Saját, testreszabott marketingstratégia készítéséhez itt kérhet segítséget.
Érzi, hogy cége rendszeres marketinggel sikeresebb lehetne? - marketing outsourcing (marketingkihelyezés)
Nem kiadásként kezeli, hanem befektetésnek tartja a marketingre költött pénzt, de nincs rá elég ideje, vagy nincs hozzá embere? Ráadásul van néhány olyan szakmai dolog, amihez nem annyira ért. Egy kkv-nál ez gyakran előfordul.
Mégsem kell lemondania a több, jobb vevőről, a folyamatos eladásokról és emelkedő forgalomról, hiszen marketingjének kiszervezése sok fáradtságtól kíméli meg Önt, mégis mindig a legjobb eredményeket hozza. Cége a rendszeres marketinggel sikeresebb lehet!
Ismerkedjen meg Marketingkihelyezés tanulmányunkkal! Ahhoz, hogy marketingjéből a legtöbbet kihozza, itt segítünk.