Nehezen éri el régi és potenciális új vevőit?
Kevesen jönnek el a hagyományos kiállításokra?
Nehéz kapcsolatot kialakítani weboldalára látogató érdeklődőkkel?

Ha csak egy kérdésre is igennel válaszolt, akkor Önnek szólnak a következő sorok.
Mi az, ami egyszerűen és a lehető leggyorsabban, akár alacsony költségek mellett garantálja az új vevők biztos elérését?

Rendezvény marketing - Országjáró turné szervezés

A rendezvényszervezés területén szerzett tapasztalataink alapján kora ősszel van a legjobb időpont ehhez a „vevőszerző” eszközhöz. Rengeteg tartalék van benne, amit a legtöbben még mindig egyáltalán nem használnak ki. Idő, pénz és szervezőmunka kell hozzá, de megéri!

A rendezvények közül az egyik legjobban működő a szakmai konferenciaként megrendezett turné. Sokat hoz, és valódi lehetőséget jelent, hogy új kapcsolatokat és partnereket találjon. Használhatja bemutatkozásra, konzultációra, akár értékesítésre és közvetlen megrendelő gyűjtésre. Mindenkinek előnyös, mert a turné Önnek személyessé teszi a találkozást, partnerének helyébe viszi az ismereteket és sok időt takarít meg. Ha Ön akarja, csak egy-két helyre megy, vagy az ország egész területét beterítheti. A turné nagy előnye a rugalmasság, az egyediség, és jól alkalmazkodik a helyi körülményekhez.

1. Kiknek ajánljuk a turnét?

Azoknak, akik a jelenlegi helyzet ellenére is jól prosperáló céget akarnak, és meg akarják találni eddig ismeretlen partnereiket. Ajánljuk mindazok számára, akik unják már a tumultust az interneten, akik a személyes kommunikációt tartják fontosnak. Akik tudják, hogy a minőségi vevők mindig a személyes kapcsolatok között vannak. Akik tudják, hogy ma elfogadható áron jobbnál jobb helyszíneket lehet találni.

2. Kiket érhet el vele?

Különösen azokat, akiknek eddig a távolság vagy az időhiány volt a problémája, hogy találkozzon Önnel. Végső felhasználókat, partnereket, vagy akár viszonteladókat.
A turné formában szervezett konferenciára meghívhatja az ágazati, működési hovatartozástól független, esetenként specializált gyártó, szolgáltató és kereskedelmi cégek vezetőit, magyarországi kkv-k döntéshozóit. (A rendezvény azonban nem nyitott minden érdeklődő számára. A konkurenciát kizárhatja.)

3. Hová érdemes szervezni?

Cége érdekeinek megfelelően az ország nagyobb városaiba, vagy egy-egy régió gazdasági központjaiba, de szóba jöhetnek egyedi igény alapján kiválasztott helyek is. Lényeg, hogy adott körzetben könnyen és gyorsan elérhető legyen.

4. Mennyi ideig tartson egy bemutató?

Ez mindig a mondanivalótól függ, legyen benne bemutatkozás, előadás és kérdezési-, beszélgetési lehetőség. Egy-egy alkalommal 2-4 órát érdemes tervezni. Ennyi időt könnyebben kiszakít bárki, és még marad ideje dolgozni is. A turné meghirdetésével egy időben érdemes egy rövid kérdőíven kikérdezni az érdeklődőket, hogy megtudja, nekik milyen kapcsolódó problémájuk van, és erről Ön kiemelten tud beszélni. A hallgató érdeklődő saját problémáit láthatja a fókuszban.
Kezdési idő távolságtól, elérhetőségtől, egyéb körülményektől függően délelőtt 9-10 óra. Esetleg tervezheti délutánra is: a gyakorlatban bevált például a 14-15 órás kezdés, a program zárása a 18 órakor kezdődő vacsora és az azt követő kötetlen beszélgetés.

5. Milyen gyakorisággal tartson turnét?

Ahogy Önnek és piacának jó, a témától és a szezontól, a személyes lehetőségektől függően. Ezt érdemes előre megterveznie, hiszen készülni kell, esetleg bemutatóeszközöket kell beszerezni. A gyakorlatban több megoldás is bevált. Van, aki rendszeres időközönként megy, van, aki elindul és több helyszínt bejár egy hét alatt. A feldolgozhatóság, az ajánlatadások száma, egyedisége, az időkiesés, a munkamódszer, az egyéni kapacitás, strapabírás mind meghatározó lehet.

6. Részvételi díjas vagy ingyenes legyen?

A gyakorlat azt mutatja, hogy ami ingyen van, az kevésbé értékes. Könnyebben távol maradnak az érdeklődők, nem számít, hogy regisztráltak. Minimális részvételi díjat érdemes felszámítani. Ugyanakkor a meghívóban ki kell emelni, hogy a részvételi díjért mi mindent kap cserébe (például kedvezményt, vagy a díj levásárolható x időn belül, stb.) De az Ön döntésétől függően természetesen a részvétel lehet díjmentes is.

7. Milyen legyen az ellátás?

Napszaknak megfelelő, nem hivalkodó, de színvonalas. Ha ezen akar spórolni, később issza meg a levét. Akár délelőtti, akár délutáni rendezvényről van szó, minimum két alkalommal szükséges kávé, tea, frissítő, aprósütemény, esetleg szendvicsebéd kínálására szükség lehet.
A földi jókon kívül legyen bekészítve toll, írótömb, prospektus, névjegyek, stb. Távozáskor esettanulmányok, sikeres bevezetések ismertetői legyenek elérhetőek minden érdeklődő számára.

8. Szervezze maga, vagy bízza ránk?

Kétség kívül, saját maga is meg tudná szervezni, de sokkal jobban jár, ha ránk bízza. Mert így rengeteg időt és fáradtságot takaríthat meg, és nem lesz foghíjas a bemutatkozás.
Mi az, amit megspórolhat, és a mit végzünk el Ön(ök) helyett?
A mi dolgunk lesz:

  • A saját és az Önök adatbázisának összefésülése
  • A teljes kommunikáció kidolgozása (tények és érvek, ígéretek és eredmények)
  • Beizzító kampány, hogy felkeltsük az érdeklődést (pre-marketing)
  • Megtudakoljuk, hogy mi az a 3 legfontosabb kérdés, ami az Ön témájával kapcsolatban a célközönséget érdekli
  • A turné bejelentése
  • A helyi média értesítése, meghívása
  • Kampánysorozat: kommunikáció arról, hogy miért jó, ha eljön az előadásokra, miben különleges az esemény, mit kap, ha részt vesz rajta
  • Jelentkezési határidő, utolsó lehetőség, stb.
  • Adatszolgáltatás a számlázás számára
  • A regisztráltak emlékeztetése a rendezvényre
  • A helyszín biztosítása, a technika és az ellátás megszervezése
  • Regisztráció és a helyszíni lebonyolítás
  • Utólagos elégedettségi felmérés a résztvevők között

Ha akarja, mindezeket bővíthetjük helyszíni aktivitásokkal, kvíz programokkal, játékokkal is. Ha szeretné a programot utólag kielemezni, a teljes programról videó-felvétel készítünk.
A szolgáltatás csomagot az Ön igényeinek megfelelően állítjuk össze, csupán a turné-adatlapot kell kitöltenie.

9. Milyen eszközöket fogunk használni?

Kommunikációs kampánytervezés és lebonyolítás. Előkészítés, szervezés, esemény lebonyolítás. Online marketing, telefonmarketing, általános adminisztráció és az ellátási feltételek biztosítása, kapcsolati marketing, személyes részvétel és információ feldolgozás.

10. Mik lesznek az eredmények?

Teltház közeli bemutató, illetve bemutató sorozat. Önnek „csak” a show-t kell adnia szakértőként, felkészülten, lelkesen, és annyi megrendelése lesz, hogy ha akarja, talán még meg is szabadulhat a rossz, alkudozó vevőitől.

11. Mibe kerül ez Önnek?

A turné előkészítéséért, megszervezéséért, a kampány lebonyolításáért cége fix megbízási díjat fizet. Hogy ez mennyi lesz, az az Önök elvárásaitól, a turnék számától, helyétől, a fennálló egyéb körülményektől függ. Ajánlatot kaphat, ha a turné-adatlapot kitöltve eljuttatja hozzánk. Kérjük, adja meg elérhetőségeit is. Hamarosan megkeressük Önt és megadjuk ajánlatunkat.

12. Hogy léphet velünk kapcsolatba, ha országjáró turnén gondolkodik?

Keresse Fenyves Júliát, a Top Point Információs és Marketing Kft. ügyvezetőjét.
Levélben: fenyves.julia@toppoint.hu
Telefonon: +30 20 9 504 106 vagy + 36 1 306 1542

13. Referenciáink

Legutóbbi rendezvényeink rövid összefoglalója a Minőségturné és a Logisztikai turné oldalon található.

További referenciáink: több mint 30 szakmai rendezvény megszervezése áll mögöttünk, kiállítások, üzletember- és partnertalálkozók, konferenciák, workshopok, céges bemutatók. Logi-Tech (logisztika), Contact (beszállítóipar), Me-Test (mérés és vizsgálat), Hatékonyság (ipar, szolgáltatások) Klaszterek (Divatklaszter, Üvegipari Klaszter) Sprintertalálkozók, Előadások: marketing és eseménymarketing. A hagyományos rendezvényeken túlmenően két virtuális kiállítást is szerveztünk a közelmúltban (Virtuális Logi-Tech, VirtEx).